RSS Feed

한굴

64____1

안 요하세요!

Han 한 :  Korece           Gul 굴 : Dil

한굴  Korece işte 😀

Neyse ben tek başıma öğrenmeye çalışıyorum o yüzden size de yardımcı olmaya çalışacağım. Kulak aşınalığı önemli bir unsur o yüzden bolca drama izlemenizde yarar var. Secret Garden, My Girlfriend is a Gumiho gibi dramalarla başlayabilirsiniz. “Aigoo” gibi seslendirmelerden bir süre kurtulamayacaksınız. Öyle deyince aklıma bir video geldi, leyla ile mecnun izleyen bilir: http://www.youtube.com/watch?v=XsQMsu2Rj1g Neyse, cidden drama izleyin. Sadece dinleyerek bile öğrenebilirsiniz.

Dr. S. Göksel Türközü
Dr. Seongju Kim
Yayınevi: Lutos

Dost Kitapevinde bunu gördüm ve aldım. Açıkca söylüyorum beni cazbeden kapaktı 🙂 Neyse başlamış olduk işte. Ama kesinlikle yeterli bir kitap değil. En azından hangılın okunuşlarıyla vermesi gerekirdi. Alfabeyi bilmeden hiç bir şey elde edemeyeceğiniz bir kitap. Önce alfabeyi öğrenin sonra gelin. Aslında bakarsanız alfabeyi öğrendikten sonra da sıkıcı bir hal alıyor. Bu tarz kitaplar sınıfta işlenmek için uygun kitaplardır ama tek başınıza öğrenmek için çok verimli olmaz. Daha da kötüsü sizi soğutabilir. O yüzden başlangıçta size daha güzel bir tavsiye de bulunacağım.

Bu kitap Korece’nin öğrenilmesi açısından Türkiye’ye sağlanmış yegane kaynaktır, es geçmeyelim.

http://www.koreanclass101.com

Durun Hemen Tıklamayın. Başta size 1 dolara premium üyelik verecek, tereddütsüz kabul etmenizi öneriyorum. Emin olmak istiyorsanız YouTube’da bir kaç videosuna göz atın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız. 1 ay premium üyelik aldıktan sonra basic üyeliğe geçtim. Ayda 8 dolar. Diğerleri pahalı yahu baya… Basic üyeliği de bi sonraki ay iptal ettirip datayı bilgisayarıma kaydetmeyi düşünüyorum. Umarım class sahiplerinin kulağına gitmez 😛

Tek sıkıntı tarafı İngilizce açıklama yapılıyor. Yani intermediate İngilice’ye ihtiyacınız var. Umarım İngiliceniz vardır yoksa çok şey kaybedeceksiniz 😦

 Kore Kültür Merkezi / Ankara     >tıkla<

Daha gitmek nasip olmadı ama seneye gideceğim. Ücretsiz Korece dersi veriyorlar. Haberiniz olsun diye şeetiim.

Hadi ben kaçtım.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: